DataOnderzoek. Groei.

Over Adaptive Marketing

Werkwijze en opbouw

Als data-driven marketeer besef je al snel hoeveel andere marketeers blijven hangen in onderbuikgevoelens, best practices en onzinnige top 10 lijstjes van zogenaamde experts. De wetenschappelijke kennis die echt resultaat behaalt, blijft te vaak hangen bij de grote bedrijven omdat het onbekend en onbetaalbaar was voor voor de MKB’ers. Die bleven zitten met statische, vastgeroeste marketing.

 

Dat was het moment voor Adaptive Marketing.

 

Inmiddels werken we bij Adaptive Marketing met een vast team van 14 ervaren specialisten waarmee we deze kennis zo lean en efficient mogelijk aanbieden bij bedrijven. Samen spitten wij uw data door, brengen het klantgedrag in beeld en verbeteren wij uw digitale marketing.

about-bg
Google qualifications

happy. clients. happy.life

  • Met Ali's hulp hebben we enorme sprongen gemaakt in hoe we onze bezoekers echt kunnen triggeren. Hij heeft enorme hoeveelheden data inzichtelijk gemaakt en ons geholpen op basis van die data gerichtere marketingactiviteiten te produceren en een hogere ROI binnen te halen. Hij kijkt naar datgene wat echt converteert en is nooit 'klaar'. Hij streeft steeds weer naar een hoger rendement en is obsessief bezig met het begrijpen en in kaart brengen van bezoekersgedrag. Ik raad hem daarom van harte aan voor bedrijven die digitaal flink willen groeien.

    Serhat Ucar
    Serhat Ucar Manager Aanbestedingskalender
  • Voor succes in de digitale wereld is Adaptive Marketing essentieel. Als er één persoon is die weet wat dat echt betekent is het Ali wel. Hij luistert goed naar (potentiële) klanten, leert van ze en voorspelt zo toekomstig klantgedrag. Niet op basis van mooie woorden. Maar op basis van meetbare resultaten. Ik heb gezien hoe hij met zijn aanpak de ogen wist te openen van menig ‘old school’ marketeer of marketing team. Met als gevolg: betere marketingcommunicatie, meer response en een hoger klantrendement.

    Frans Te Riele
    Frans Te Riele Managing Director Benelux at EBP
  • Als Ali binnenkomt dan gaat er wat gebeuren. Het managen vanuit de 'onderbuik' is direct afgelopen. Alles wordt gemeten, geanalyseerd en er worden acties uitgezet. Ali is daarbij een zeer effectieve en strenge leraar die volledig is gericht op het eindresultaat. De resultaten zijn dan ook verbluffend geweest! En het mooiste is, hij leert dat het altijd beter kan. Door te blijven testen en de creativiteit van de hele organisatie in te zetten blijkt het mogelijk om elke keer weer betere resultaten te behalen. Daarbij heeft Ali een enorme kennis van de materie en blijft hij zichzelf ontwikkelen en verbeteren.

    Xylander Kroon
    Xylander Kroon Projectmanager Bouwkroniek/La Chronique
  • Ali's contribution has been and still is immense and clearly measurable. He is regarded as an extremely valuable member of the team - extremely committed - does lots of research to keep tabs with the latest developments & challenges his own ways. Also I appreciate Ali's gift to articulate complex technology and processes in a simple, business-oriented way for management to easily put our arms around complex notions. Also he is a consistent pleasure to work with. I strongly recommend Ali to anyone in need of digital marketing & lead gen expertise.  

    Romain Begramian
    Romain Begramian Directeur Général Délégué - Activités SaaS Project Leads France/Benelux et Logiciels Construction at Infopro Digital
  • We were able to massively increase our number of leads thanks to Adaptive Marketing. They really understand conversion optimization and know how to use it in a structured way to get better results. Their level of expertise in this field is exceptional. I'd highly recommend their services. In addition to results a pleisure to work with!

    Sven Hohmann
    Sven Hohmann Director, ibau

Expertise zonder poespas

E

erlijkheid duurt het langst, zeker bij marketing. Daarmee bedoelen we, je kunt je niet meer verschuilen. We laten u zien waar uw site geld lekt, waarom dat is en hoe we het gaan fixen. Echte data-marketing is uren zwoegen om complexe Excel analyses te maken om te begrijpen hoe e-commerce aankopen correleren met klikgedrag, dagen achter elkaar Analytics rapportages bestuderen en weken experimenteren op basis van traffic bronnen.

 

Glamorous? Nee. Effectief? Ontzettend!

Als een marketeer conversieoptimalisatie beschrijft door te vertellen over hoe belangrijk “de kleur van een knop is”, ren dan weg. Elke amateur kan kleuren testen. Experts gebruiken een gestructureerd proces om gebruikersgedrag te begrijpen, in kaart te brengen en te sturen.

Samen met u, gaan wij dat doen.

FOLLOW THE DATA

Neem vrijblijvend contact op en we kijken samen hoe we meer omzet uit uw site gaan halen.

Geen Poespas. Alleen Data.

Start typing and press Enter to search